Hello Dear New Friend,
My name is miss Lisa, never married once again i am happy to contact you as my friend. So i want you to write back to me through my email adress so that l will give you my PHOTO and for you to know who l am. l hope to see your mail ok.Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life. lt is from me, miss Lisa.

您好亲爱的新朋友,
我的名字叫丽莎小姐,未婚再次我很高兴我的朋友联系你。所以,我希望通过写回我的电子邮件地址给我,让升将给你我的照片和你知道我是谁。升希望看到您的邮件ok.Remeber的距离或肤色并不重要,但爱情在生活中的问题很多。 LT是从我,小姐丽莎。

這是大家常常會收到的詐騙郵件!

草民能做的就是.....

對不起不能愛你!

標記為垃圾郵件

哈哈哈~

 

6566497.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    feng516516 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()